זה הזמן שלכם להגיש את אחת התוכניות של "השוק הפיננסי"
השוק הפיננסי
בעידן שבו עסקים מתחרים על כל שנייה של תשומת לב, ברור מתמיד – סרטון אחד כבר לא מספיק. כדי לבלוט באמת, צריך תוכן שמרתק, נראה מיליון דולר – ובעיקר, עובד בשבילך. כאן נכנסת לתמונה פלטפורמת "השוק הפיננסי", שהצליחה בשנים האחרונות לשנות את האופן שבו אנשי מקצוע בתחום הפיננסים, הביטוח וההשקעות מציגים את עצמם לציבור.
עם למעלה מ־150 אלף צפיות ויותר מ־20 אלף האזנות ב־Spotify, "השוק הפיננסי" הפכה לפלטפורמת תוכן מקצועית בישראל בתחומי הפיננסים והביטוח. כעת היא מציגה שלב חדש בהתפתחות שלה – מודל תוכן חדשני הכולל ארבעה פורמטים שונים, שכל אחד מהם נועד לדבר בשפה אחרת, לקהל אחר, אך כולם חולקים מטרה אחת: להבליט את אנשי המקצוע ולהפוך אותם למותגים אמיתיים.
הפורמט הראשון , "סדרת המדריכים המקצועית", נועד ליועצים, סוכנים ואנשי פיננסים שמעוניינים לבסס את מעמדם כסמכות מקצועית וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותיהם. לצדם נולדו 3 פורמטים חדשים שיצולמו בעונה הקרובה, "ביטוח בדקה", פורמט מהיר, חד וברור המיועד לרשתות החברתיות – כזה שמנגיש נושאים ביטוחיים מורכבים בשפה פשוטה ומובנת לכל אדם. אליהם מצטרף "הדקה הפיננסית", סרטון קצר המסביר מושגים פיננסיים, עקרונות השקעה וכלים פרקטיים לניהול כספים, ופורמט חדשני נוסף – "דקה של משפט", המיועד לעורכי דין ומשפטנים המבקשים להבליט את מומחיותם ולהנגיש את הידע המשפטי לציבור הרחב.

לדברי אודי חברוני, מייסד ועורך ראשי של "השוק הפיננסי", השינוי האמיתי נעוץ בכך שהפלטפורמה אינה מספקת סרטון בודד, אלא מערכת תוכן שלמה.
"לקוחות לא מחפשים עוד סרטון," הוא מסביר. "הם מחפשים מערכת שיווקית שעובדת – תסריט, צילום, עריכה, כתבה משלימה, גרסת שמע ואפילו טפסי לידים חכמים. המטרה שלנו היא לייצר תוכן שלא רק נראה טוב – אלא מביא תוצאות עסקיות אמיתיות."
אלא שהחדשנות של "השוק הפיננסי" אינה מסתכמת רק בהפקה ובשיווק, אלא גם ביכולת לזהות מגמות טכנולוגיות חדשות. בזמן שעסקים רבים עדיין מתמקדים בקידום בגוגל, הפלטפורמה כבר מתקדמת לעולם הבא – החיפוש באמצעות בינה מלאכותית (AI). האלגוריתמים של מערכות הבינה המלאכותית מזהים את "השוק הפיננסי" כמקור מהימן לתוכן מקצועי, מה שמוביל לחשיפה אורגנית גוברת גם במנועי חיפוש מבוססי AI.

"העולם משתנה במהירות," אומר חברוני. "בקרוב, לא תחפשו בגוגל אלא באמצעות AI. מי שהתוכן שלו לא יזוהה כאמין, פשוט ייעלם מתוצאות החיפוש. היתרון שלנו הוא שהמערכות כבר מזהות את 'השוק הפיננסי' כמקור סמכותי – וזה מעניק יתרון משמעותי ללקוחות שלנו."
ההרשמה לסבב הצילומים הקרוב כבר בעיצומה, ואליה מצטרפים יועצי מס, עורכי דין, סוכני ביטוח, יועצי השקעות ואנשי נדל"ן שמבינים שהנוכחות הדיגיטלית הפכה לכרטיס הביקור החדש של העולם העסקי.
